RSS

About Damn Time

Lil' Creole Pimp Filed Under: Tags: ,



The homie LOOSENECK just sent ya homeboy a text talmbout "Yo' auntie just told herself 'Ho, have a seat' and she taking six-months personal leave." You know what I think? I think we need to double down on that six months and make it a year. I'd patiently wait until TwentyLeven for Tee-Tee and Yeezy to come back and make every Rap/R&B panhandler feel smaller than Bow Wow in line for the roller coaster..

Beyonce's New Year's resolution is at once ambitious and surprising. The multitasking superstar, who was seemingly everywhere in 2009, hopes to spend a good chunk of 2010 not working.

"It's definitely time to take a break, to recharge my batteries," says Beyoncé, 28. "I'd like to take about six months and not go into the studio. I need to just live life, to be inspired by things again." SOURCE


5 Responses to "About Damn Time"

  1. M.J. Says:
  2. Sasha Fierce is resting.


    Do not disturb unless you bring Popeye's brand chicken and shrimp.

    Cajun style.
  3. Rissa can make an excuse for anything! Says:
  4. We'll see.
  5. Anonymous Says:
  6. [url=http://www.kfarbair.com][img]http://www.kfarbair.com/_images/_photos/photo_big7.jpg[/img][/url]

    בית מלון [url=http://www.kfarbair.com]כפר בעיר[/url] - אינטימיות, [url=http://kfarbair.com/services.html]שקט[/url] . אנו מספקים שירותי אירוח מיוחדים גם ישנו במקום שירות חדרים המכיל [url=http://www.kfarbair.com/eng/index.html]סעודות רומנטיות[/url] במחירים מפתיעים אשר יוגשו ישירות לחדרכם...

    לפרטים נוספים אנא לפנות לאתר האינטרנט שלנו - [url=http://kfarbair.com]כפר בעיר[/url] [url=http://www.kfarbair.com/contact.html][img]http://www.kfarbair.com/_images/apixel.gif[/img][/url]
  7. Anonymous Says:
  8. You know what, buy GPS blocker to disable all spy devices in your home or at work.
  9. Anonymous Says:
  10. רציתי לחלוק איתכם בחוויה שעברתי אחרי הפיגוע בדולפינריום. במשך שנה לאחר הטראומה, הרגשתי רע מאוד, חסרת שמחה, עייפה ומדוכדכת. בכל טיפול רפואי רגיל לא יכולתי להשתקם ולכן פניתי ל- [b][url=http://www.maker.co.il/3_15707/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8/%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A2%D7%9C-%D7%A0%D7%A4%D7%A9-%D7%94%D7%90%D7%93%D7%9D-%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%99-%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%90%D7%99-(%D7%9E%D7%A1%D7%90%D7%92%60).html]עיסוי[/url][/b] רפואי אלטרנטיבי. ייעצו לי על מעסה מקצועי מ-Spa-Vip.co.il - עיסוי עד הבית, אשר כולל מסאג איורוודה מפנק במיוחד אשר עורר לי את החושים תוך טיפול אחד בלבד. השינוי אותו עברתי היה יוצא מן הרגיל, אפילו אחרי טיפול עיסוי איורוודה ראשוני, השתפר לי המצב הרוח, פיזרתי את השיער ויצאתי מה- [b][url=http://www.academics.co.il/Articles/Article12945.aspx]מסאג[/url][/b]' עם הרבה כוח, שמחה ומוכנה להמשך.

    [b][url=http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1679344]עיסוי שוודי[/url][/b] הוא עיסוי משולב עם מוזיקה נעימה, נרות וריח של קטורת. ההתחלה של עיסוי היא מגע מפנק מעל המגבת לאחר חשיפה של הגוף מכף רגל ועד ראש. נמרח שמן חם מכף רגל ועד הראש, לאחר מכן תנועה מלטפת ועדינה מכף רגל ועד ראש ובחזרה. לאחר מספר תנועות מפנקות עוברים לצד השני של הגוף, אחרי התנועות על הצד השני מתחיל שילוב של לחיצות רפואיות כי הגוף התרגל למגע נעים ומרגיע ודבר זה גרם לשרירים להרפות מעט... כל זה בטיפול ספא מפנק של עיסוי עד בית הלקוח.

    אישית לא האמנתי כי דברים כאלה יכולים להיות עד אשר חוויתי מסאג שוודי מושקע כלכך, המעסה המקצועי הגיע עד לביתי עם מגע שלא הכרתי אשר לא האמנתי שיכול להיות. ממליצה לכל אחד ואחת אשר מעוניינים ב מסאג', עיסוי או סתם חוויה בלתי נשכחת בסופ"ש על Spa-VIP.co.il.
    [img]http://spa-vip.co.il/_images/apixel.gif[/img]